Ga naar inhoud

Probleem ZoneAlarm/Chello


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds vorige week vrijdag werkt Chello niet meer bij mij, in eerste instantie was er een storing, daarna bleek het aan mijn PC te liggen omdat ik ZoneAlarm geinstalleerd zou hebben, ik moest mijn PC maar formatteren dat zou alles oplossen, aangezien ZoneAlarm te goed zou werken en een deinstallatie van dit programma niet voldoende zou zijn, aangezien dit pogramma zich diep in het register nestelt met sleutels die niet makkelijk terug te vinden zijn. Dus computer geformateerd, maar het werkt nog steeds niet. Modem is online ik heb een geldig IP adres en toch werkt het niet, hoe kan dit??? Ik heb trouwens alleen de systeempartitie geformatteerd aangezien daar ook het programma ZoneAlarm geinstalleerd was. Wie kan me helpen???? Chello doet nl. niets meer voor mij, omdat het volgens hun aan mijn PC ligt.
Link naar reactie
Volgens mij heeft het hele probleem niks met Zon alarm te maken (gebruik hier naast chello ook zone alarm). In de beschrijving van chello lees ik dat als je een IP-adres hebt maar niet kunt inloggen je de browersinstellingen moet controleren . Zelf heb ik ook zoiets wel gehad en na een nieuwe internetwizzard handeling ging het weer. suc6.
Link naar reactie
Kan zijn dat je netwerkkaart de DHCP instellingen niet goed overneemt die hij krijgt van Chello. (Heb ik meerdere keren meegemaakt). Na het refreshen van de instellingen was alles weer goed. (in de meeste gevallen klopte het subnet niet). Chello monteurs zijn verder overigens niet al te kundig heb ik al meerder malen meegemaakt. Meestal is bij hun de enige oplossing formatteren. (echte onzin dus)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...