Ga naar inhoud

Lycos mail biedt geen pop ondersteuning?


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste computervrienden, Ik heb een vr. over Lycos mail. Pop mail ondersteuning biedt Lycos helaas niet ook automatisch doorsturen is helaas onmogelijk. Nu heb ik op de faq pagina gekeken en lees daar het volgende verhaaltje. - Nee je kunt vanaf Lycos je mail niet door laten sturen. Wat je wel kunt doen is een regel in je mail programma (bijv. Outlook) aanmaken en dan kan Outlook de mail automatisch voor je doorsturen. Weet iemand van jullie hoe ik dit verhaal van lycos moet interpreteren? Is het de functie berichtregel nu wel mogelijk mail van de mailserver van lycos te halen met express? Alvast bedankt voor het meedenken, gr. r hooijer
Link naar reactie
Is het niet zo dat lycos hier doelt op de mog. pop mail in lycos binnen te halen ipv pop ondersteuning naar express toe? Ik kan namelijk bij de instellingen van m'n account geen pop access gegevens vinden. Nog even een heel andere vr. Ik maak sinds kort gebruik van Icq ,maar ben overdonderd door de mogelijkheden. zijn er ook cd-rommetjes of handleidingen te koop van de laatste versie van icq dank, r hooijer 8)
Link naar reactie
[quote:a97d8881b1="rhooijer"]Is het niet zo dat lycos hier doelt op de mog. pop mail in lycos binnen te halen ipv pop ondersteuning naar express toe? Ik kan namelijk bij de instellingen van m'n account geen pop access gegevens vinden.[/quote:a97d8881b1]Scroll bij die link van teacher wat naar boven, daar staat alles uitgebreid vermeld...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...