Ga naar inhoud

OE 5.5 Fout "probleem bij weergeven bericht"


anoniem

Aanbevolen berichten

De E-mails van sommige gebruikers op ons netwerk hebben de volgende inhoud als ze in het voorbeeldvenster van Outlook Express 5.5 worden weergegeven: ----------------------------------------- Het bericht is niet gedownload. Dit bericht is nog niet gedownload. Als u het bericht wilt downloaden: Klik "hier" Druk op de spatiebalk ------------------------------------- Als ik bovenstaand advies opvolg gebeurt er niets. Als ik zo'n bericht open dmv dubbelklikken staat er: ------------------------------------- Kan het bericht niet weergeven. Er is een probleem bij het weergeven van dit bericht. Controleer of er voldoende geheugen en voldoende schijfruimte beschikbaar is en probeer opnieuw. --------------------------------------- De mail wordt via het interne netwerk opgehaald van onze interne mailserver. De betreffende gebruikers hebben een gigantische mailbox die maximaal 50 MB groot is. Ik heb de mappen met berichten al flink verkleind, maar dat helpt niet. De oorzaak ligt ook niet bij de virusscanner. Advies wordt erg op prijs gesteld. Mathieu Elissen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...