Ga naar inhoud

downloaden van afstandscomputer met putty


anoniem

Aanbevolen berichten

Die filetransfer naar mijne computer moet ik kennelijk met een ander programmaatje doen ik heb al secureftp geprobeerd maar dat schijnt niet te werken met mijn windows millennium. Ik zal maar bij putty blijven en psftp gebruiken. Als iemand kan uitleggen hoe dat werkt. Oh ja werkt dit met dos -commando's. Kunnen jullie mij de basiscommando's geven aub.
Link naar reactie
Dit is een voorbeeld van psftp als ik ingelogd ben drwxr-xr-x 2 root users 296 Dec 1 2000 ZZ Top psftp> dir ZZ Top Listening directory /data2/peter/ZZ Top Zoals je ziet heeft iemand op computer een mapje met mijn gebruikersnaam gemaakt Hij blijft steeds zeggen: no such file or directory psftp> get (-r) ZZ Top /data2/peter/ZZ: no such file or directory Het lukt dus nog altijd niet
Link naar reactie
psftp> get (-r) ZZ Top /data2/peter/ZZ: no such file or directory Kijk, je vraagt om ZZ Top maar hij kijkt naar /data2/peter/ZZ dus de spatie met Top worden niet meegenomen. Probeer in plaats van een spatie tussen ZZ Top ALT en 255 in te toetsen en je zal zien dat er ook een spatie komt te staan. Naja, ik kan het eigenlijk helemaal niet uitleggen op deze manier zonder technisch te worden. Dat het al heel laat is kan ook wel een oorzaak zijn. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...