Ga naar inhoud

outlook voorbeeldvenster


anoniem

Aanbevolen berichten

niemand begrijpt het probleem geloof ik! heb al meerdere problemen er over gelezen maar niemand schijnt het antwoord te kennen. in het begin dat ik xp heb geinstaleerd toen kon je gewoon jpg/gif bestanden rechtsstreeks in het voorbeeldvenster bekijken maar naar verschillende installaties zoals bijvoorbeeld real player/quicktime/psp/flash player enz enz die je bij bepaalde bestanden nodig hebt op internet zowel op je computer maar die bepaalde functies overnemen op je computer dus zo ook in outlook express. ik heb overal naar een oplossing gezocht maar kon die niet vinden dus weet iemand de oplossing hoe ik dat weer kan instellen zonder dat een ander programma het overneemt en ik me niet meer hoef te ergeren tot het jpg/gif in beeld te zien is en dan weer weg te moeten drukken in het begin kon dat toch ook ? groetjes en alvast bedankt bjo :P
Link naar reactie
wees eens wat duidelijker dan... welk programma neemt nu de functie van weergave van Gif/JPG plaatjes over. Dat betekend dat dit programma de bestanden mag openen en daarmee dus de standaard instellingen overschrijft. Kijk als jij bijvoorbeeld Paintshop oid geinstalleerd hebt, dan wil je meestal dat dit programma de standaard viewer is, daarom neemt het programma zich dan het recht om de bestanden te weergeven.. open de gewraakte viewer eens die de plaatjes opent, kijk dan eens bij settings/preferences oid. misschien staat er een setting die aangefft dat het programma gebruikt mag worden als standaard viewer voor deze bestanden. Staat meestal zoiets als: ''Associate with these files'' als gif/jpg er tussen staat en deze is aangevinkt, schakel het dan uit...
Link naar reactie
op dit moment opent quicktime de jpg/gif bestanden maar ik kan ook anderen gebruiken maar dat is nou juist de bedoeling niet ik weet dus niet welk programma outlook als eerst gebruikte en hoe de instellingen daarvoor waren(in het voorbeeldvenster dus) als je me begrijpt in het help menu kwam ik er ook al niet uit dus vandaar dit topic groetjes bjo :P
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...