Ga naar inhoud

domijnnaam particulier


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo computervrienden, Ik kon niet helemaal uit het informatiewoud wat domijnnamen betreft. Ik zou graag antwoord willen op de volgende vragen. Het is me duidelijk geworden dat ik als particulier gebruiker alleen een naam als ronald123.nl kan aanvragen. Nu las ik toch bij lycos dat mijn naam ook zonder deze 123 geregistreerd kan worden? Nu vraag ik me af, wanneer ik dit bij lycos doe, is de naam dat mijn eigendom of blijft lycos het eigendom houden en verhuren ze hem alleen aan mij? Het volgende dat ik me afvraag is; het lijkt erop dat lycos een zg. ‘redirect’ service biedt en geen volwaardige ondersteuning bij een domijn. Ik bedoel, webruimte en mailadressen die bij de domijnnaam horen. Ik heb al een site bij lycos en het lijkt erop wanneer ik een domijn neem bij ze, ze de bezoeker laten uitkomen bij m’n oude adres, zoals bij de tk domijnen. Aangezien dit gratis wordt aangeboden vraag ik me af wat de meerwaarde is een betaalde domijn bij lycos te nemen. Als laatste heb ik gelezen op de site van SIDRN, die de uitgifte via deelnemers regelt, dat eind april de domijnmarkt geheel vrijkomt dus ook voor particulieren. Wat betekend dit? Moet ik hierop wachten? Is het strakt mogelijk als particulier rechtstreeks bij sidrn te boeken? En is de reden dat bedrijven als planet, die tot op heden domijnregistratie voor particulieren niet boden, ook hebben gewacht op de geheel vrij markt? Een hoop vragen waarop jullie hopelijk kunnen antwoorden. Ik bedank nu alvast voor de antwoorden en een prettig weekend, groet r hooijer [/b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...