Ga naar inhoud

mails uit postvak-in terugzetten


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb er alle (!) vorige mails over dit onderwerp nog eens op nageslagen en trachten uit te voeren wat er staat, maar óf ik begrijp het niet óf het klopt niet wat er staat. Het zal wel op het eerste neerkomen.... 1. Ik heb in Windows/Application Data/Identities/{CB2E6680-53DA-11D6-9074-80B02C057D5D}/Microsoft/Outlook Express een 13-tal bestanden staan. De meeste hebben een Word-icoon (!) Tussen die bestanden staan 3 (!) Postvak-In bestanden, 1 x Verwijderde items en 1 x Verzonden items (ook allemaal met een W-icoon). In Outlook Express staat dus niets meer! Wie kan me in begrijpelijk Nederlands vertellen HOE IK DEZE ITEMS TERUGKRIJG in Outlook Express ? :( MET DANK! Myra
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Kennelijk niet zo'n interssant onderwerp. Ik zit er nog steeds mee. Door een hoop geklooi staan er inmiddels vele postvak-in items in OE. Ik heb ze allemaal maar met een cijfer erachter benoemd om ze te scheiden. Oude berichten van maart staan nu in het huidige postvak IN. De nieuwere (en andere: verzonden - concepten enz) staan dus geparkeerd. WIE wil eraan beginnen.....? Groeten, Myra
Link naar reactie
Misschien een paar dingen: - heb je verschillende identiteiten aangemaakt? bv 2, dat in de andere identiteit je postvak in bestanden staan, maar dat je niet in die identiteit zit. - Meerdere gebruikers op je pc? Maar als ik je nu goed begrepen heb, heb je dus 3 Postvak IN bestanden, die je allemaal in Outlook express wil krijgen in 1 map? Want ik denk dat dat errug moeilijk gaat worden... Spaans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...