Ga naar inhoud

Kan geen bijlages verzenden


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal hotmail-accounts onder windows xp prof. Mails met een bijlage kunnen niet worden verzonden, wel zonder bijlage. Met een planetinternet-account werkt alles ook prima. Alleen onder hotmail niet.(dit alles gaat via planetinternet met isdn) De bijlages zijn ongeveer 100 KB groot. In deze pc zit een isdn-kaart van e-tech. Het werkt ook prima op een pc met windows xp prof, die is aangesloten op de kabel. Hier kan ik wel bijlages verzenden met hotmail. Je kunt maximaal 0,5 MB (512 kilobytes) aan bijlagen verzenden en ontvangen per e-mailbericht bij hotmail.(dit is vergeleken met Lycos mail weinig) Ik wil graag de oorzaak weten, waarom er eigenlijk bij mij geen bijlages verstuurd kunnen worden via hotmail met isdn. (Je kunt natuurlijk betalen voor extra ruimte bij hotmail, maar dat is even niet de oplossing.) Ik heb op dit forum al gezocht naar gelijksoortige problemen, maar nog geen oplossing gevonden. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? (Het gaat om de bijlages die niet onder een hotmail-account mee kunnen worden gemaild) mvg , Johan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...