Ga naar inhoud

fout melding in outlook 6 als ik planetmailbox wil ophalen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik draai met XP en heb een Hotmailaccount en een planet account. Ik zit in een netwerk van 4 computers 3 * XP en 1 * ME. :D Een paar maanden terug heb ik schijnbaar een gouden greep gedaan met het installeren het heeft een maand of 4 perfect gewerkt. :lol: Getroffen door een virus leek het me de makkelijkste weg om een format en daarna een schone installatie te doen :evil: Nu heb ik in outlook mijn accounts aangemaakt en kan ik hotmail gewoon binnen halen, maar van planet krijg ik steeds de zelfde melding Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.planet.nl', Server: 'pop.planet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92 na een hele zondag hebben zitten ploeteren, het lukt me gewoon niet om het voor het elkaar te boksen :cry: ik hoop dat iemand mij kan helpen :D :D :D :P :P paby
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...