Ga naar inhoud

Inlognamen bij msn messenger verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Als je een aparte gebruiker bent, dan geloof ik dat je de enige bent die het e-mailadres kan zien hoor... tenminste, dat is wel zo bij windows 2000, ik weet niet hoe het zit met windows xp, maar dat zal denk ik ook wel zo zijn. Je kan em volgens mij ook verwijderen door te klikken op 'aanmelden' dan een vals adres intypen en vervolgens op 'inloggen (geloof dat dat er dan staat). Dat geeft msn aan dat e-mailadres en wachtwoord niet overeenkomen en brengt je terug naar dat ene venstertje. Als je dan op annuleren klikt en dan weer op aanmelden, dan staat volgens mij dat valse adres er. Misschien dat je daar dus wat aan hebt.
Link naar reactie
Ga dan eens naar extra --> internet opties --> inhoud --> autoaanvullen en klik daar op formulieren wissen en daarna op wachtwoorden wissen. Volgens mij is het dan verholpen. Om het in de toekomst te verhelpen kan je dan de vinkjes weghalen bij webadressen, formulieren, gebruikersnaam en wachtwoorden etc.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...