Ga naar inhoud

MAPI spoolprogramma


anoniem

Aanbevolen berichten

:evil: N.a.v. het artikel "los mysterieuze problemen op!" door Remco de Graaf het volgende: Ik tracht reeds sinds juli 2001 (!) een probleem op te lossen door o.m. diverse keren via uw Forum de lezers te benaderen, echter zonder enig sukses. Op 21 Juni j.l. werd het zelfde probleem door een andere lezer gemeld. Tot nog toe weer zonder sukses. Het probleem: Tijdens het verzenden van een emailbericht in OUTLOOK werd onverwacht de verbinding verbroken. Het bericht is sindsdien blijven staan in mijn UITbak. Het lukt echter niet dit alsnog te verzenden, er verschijnt de mededeling dat " het MAPI-programma reeds begonnen is met het verzenden. Fout nr. 0 x 80040114" En verschijnt rechtsonder het scherm sindsdien altijd de boodschap "fout tijdens emailbezorging. Klik hier." Hoe kom ik van die fout af en krijg ik weer een schone uitbak?
Link naar reactie
hmzz... klinkt als een outlook die een beetje in de war is... Is outlook je standaard mail client? MSexchange wil anders nog wel eens gaan piepen. Tip2. verwijder postvak uit.dbx (even start>zoeken doen) als outlook opstart maakt 'ie weer een lege aan. tip 3 installeer outlook even opnieuw eroverheen... t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...