Ga naar inhoud

GOEDKOPE HOSTING is geen spam! t.a.v. Bill Gates


anoniem

Aanbevolen berichten

Jammer dat mijn eerdere topic heeft geleid dat er personen bij waren die van mening waren dat het topic spam betrof. Uiteraard waren er redenen (mijn nieuwe inschrijving) om te denken dat het Spam betrof. Mijn ervaringen met eerder genoemd bedrijf waren echter dusdanig positief en voordelig dat ik hoopte een topic te kunnen openen over hostingbedrijven in het algemeen. Jammer! Groeten Sjoerd
Link naar reactie
Wat probeer je nu te zeggen? Ongevraagd over een bedrijf beginnen en die vervolgens compleet met prijzen de hemel in prijzen is gewoon spam. En ik was niet alleen met die mening... Daarnaast moet je via mail en/of Personal messages klagen bij een mod, of desnoods in de Feedback, niet op deze manier...
Link naar reactie
even aanvullen: stel er vraagt een user om een goedkope host, dan is het OK om jouw positieve/negatieve ervaringen met jouw host te delen. Kom je er uit jezelf mee, zeker als eerste post, dan ga ik vraagetekens zetten bij je bedoelingen. (en Bill_Gates dus ook). Dat kan je ons niet kwalijk nemen; zodra we zoiets toelaten wordt binnen de kortste keren het hele forum volgespammed... anyways, open lekker een algemeen topic over hosters; wie weet hebben we wel een handige "sticky" hierna. t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...