Ga naar inhoud

Email-lus


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen bij het volgende probleem? Als in Outlook Express 6 onder Windows98 meer dan 20 mailtjes worden aangeboden, komen de eerste 8 mailtjes binnen en dan wordt de ontvangst afgebroken. Telkens als ik het daarna opnieuw probeer komen DEZELFDE 8 mailtjes binnen en wordt de ontvangst weer afgebroken. Mijn provider is Het Net. Arie
Link naar reactie
Je kunt onder Extra in de menubalk kiezen voor Opties. Daar selecteer je het tabblad Lezen en daar stel je het maximum aantal berichten in. Zet de waarde eens 1 keer op 50 ipv 20. Controleer of er nu dubbele berichten binnen komen. Het kan best zijn dat je meerdere keren hetzelfde bericht krijgt toegezonden (mogelijk door een fout bij de afzender of een storing bij een van de tussen-liggende "postkantoren". Dan lijkt het alleen of er elke keer dezelfde berichten binnen komen.
Link naar reactie
[quote:693fca8632="alanser"]Wie kan mij helpen bij het volgende probleem? Als in Outlook Express 6 onder Windows98 meer dan 20 mailtjes worden aangeboden, komen de eerste 8 mailtjes binnen en dan wordt de ontvangst afgebroken. Telkens als ik het daarna opnieuw probeer komen DEZELFDE 8 mailtjes binnen en wordt de ontvangst weer afgebroken. Mijn provider is Het Net. Arie[/quote:693fca8632] Bedankt Herman, jouw oplossing bleek niet de juiste, ik heb mijn probleem uiteindelijk opgelost met het programma Mailwasher, er bleken een aantal mailtjes met een virus tussen te zitten, waarop Outlook Express de ontvangst afbrak.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...