Ga naar inhoud

Uploaden met Frontpage of IE explorer 6


anoniem

Aanbevolen berichten

Zodra ik een bestand upload naar mijn website via Frontpage of IE 6, dan begint het uploaden. Echter dit blijft aan de gang. Het gebeurd niet bij alle pagina's. Ik kan geen logische verklaring vinden waarom de ene pagina wel en de andere niet. Uploaden met Frontpage heeft altijd gewoon gewerk. De pagina's die problemen geven zijn steeds de zelfde. Bij het uploaden via Frontpage komt er CONFLICT bij de betreffende pagina te staan. Ik gebruik Windows XP en Frontpage XP. Ik heb de betreffende pagina's gerenamed, dit geeft geen resultaat. Smart ftp geeft de zelfde problemen, met Leech ftp werkt het wel.
Link naar reactie
[quote:3363982570="Sluimer"]Zodra ik een bestand upload naar mijn website via Frontpage of IE 6, dan begint het uploaden. Echter dit blijft aan de gang. Het gebeurd niet bij alle pagina's. Ik kan geen logische verklaring vinden waarom de ene pagina wel en de andere niet. Uploaden met Frontpage heeft altijd gewoon gewerk. De pagina's die problemen geven zijn steeds de zelfde. Bij het uploaden via Frontpage komt er CONFLICT bij de betreffende pagina te staan. Ik gebruik Windows XP en Frontpage XP. Ik heb de betreffende pagina's gerenamed, dit geeft geen resultaat. Smart ftp geeft de zelfde problemen, met Leech ftp werkt het wel.[/quote:3363982570] Als Leech FTP wel werkt wat is dan nog het probleem. Uploaden met FP of IE is handig als je niet beter weet maar een echt FTP-programma functioneerd altijd nog beter. Dus, hou het bij Leech of ga eens kijken hoe je Cute-FTP vind, klein, handig en snel. [b:3363982570][url]www.cuteftp.com[/url][/b:3363982570]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...