Ga naar inhoud

Nieuw: Voice-chatten, wie wil er testen!??!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb in een driftige programmeerbui een programma geschreven waarmee je kunt audio-chatten via Internet. Ik ben op zoek naar mensen die dit willen uitproberen. De client-software gedraagt zich als een " bakkie", er zijn in mijn huidige versie 3 kanalen (kan uitgroeien tot meer dan 2000 kanalen). De server ondersteunt voorlopig maximaal 3 connecties tegelijk (om mijn kabelaansluiting niet te overbelasten, overigens is er ook mogelijkheid tot lijncompressie op dit moment tot minimaal 16kbps). Je kunt ook direct met elkaar chatten buiten de server om als je elkaars IP-adres of netwerknaam weet. Zowel de server als de client is GRATIS te downloaden. Als je interesse hebt om eens met mij te chatten ('s avonds na 19:00) mail dan naar ddx@surfto.myweb.nl, ik zal je dan het adres van de server doorgeven. Ps: de server en client kunnen NIET op 1 PC draaien (gebruiken dezelfde poort ). http://www.surfto.myweb.nl Veel plezjee ermee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...