Ga naar inhoud

Foutmelding relaying denied 550


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is mij sinds enige tijd onmogelijk email te verzenden. Ik krijg steeds onderstaande fout melding Account: hccnet 221 smtp.hccnet.nl closing connection Sending e-mail failed. Maybe the SMTP server is not set up properly? E-mail queued. Account: hccnet 250 Reset state Account: hccnet 550 <h.v.d.vis@bdu.nl>... Relaying Denied for 62.59.65.167 Alle instellingen doorgenomen met de helpdesk. Het vreemde is dat ik wel naar mijn eigen email adres kan mailen bij hccnet, maar niet naar een adres "buiten"hccnet. Heeft het ïets"te maken met een local server oid die op mijn computer zou kunnen draaien ivm anti4us software? Ik heb me werkelijk suf gezocht
Link naar reactie
[quote:9cbbd37fe0="teacher"]Even aanvullen: om spam ed tegen te gaan accepteerd de HCC mailserver alleen mail als je met hcc inbelt. Dat is dus jammer als je zonnet flatfee gebruikt... Inbellen bij hcc of versturen met zonnet dus; ik OE kan je als afzend- en antwoordadres gewoon je hcc adres opgeven. t.[/quote:9cbbd37fe0] ik bel wel degelijk rechtstreek in bij hccnet, dus daar zit het probleem niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...