Ga naar inhoud

[XP] IE6 werkt wel, OE6.0 en Messenger niet meer! Grote HELP


anoniem

Aanbevolen berichten

Zoals het onderwerp al zegt: IE6 werkt wel, OE6.0 en Messenger niet meer! :cry: Vandaar dat ik wel kan posten in dit forum, maar mailen en chatten lukt niet meer. Dit alles nadat ik een image heb terugzet. Natuurlijk met wat oude instellingen, want na de creatie van die image in april heb ik bijvoorbeeld wat geluids- en netwerkkaarten omgestoken. (misschien heeft het er wel mee te maken.) Iets specifieker: Messenger start wel, maar aanloggen lukt niet. OE6.0 start ook prima, maar verzenden / ontvangen gaat niet. Foutmelding: :roll: Er is een TCP/IP-fout opgetreden tijdens een poging een verbinding tot stand te brengen met de server. Account " [i:4617592b6a]naam account[/i:4617592b6a] Server: [i:4617592b6a]mail[/i:4617592b6a] Protocol: [i:4617592b6a]pop3[/i:4617592b6a] poort 110. Beveiligd (SSL): Nee . Foutnummer 0x800CCC15. Ook nieuwsgroepen zijn niet te benaderen.
Link naar reactie
[quote:da1367a3f2="windowsXP-PRO"]1) messenger--> is het wachtwoordt wel goed?? 2) OE6 ---> Bij welke e-mail provider is dat?? zonnet?[/quote:da1367a3f2] password klopt, ISP=@Home. Ik denk echter dat de PC zo rot als wat is. Bij een koude start, start Messenger vaak niet op, en is OE6 zeeeer traag. Bij warme start (ctrl-alt-del) doen ze het beide in déze image. Maar zoals gezegd, als ik een oudere image terugzet, is het helemaal KMP. Ik ga in de kerstvakantie lekker eens een paar dagen klooien ;=)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...