Ga naar inhoud

problemen met hotmail


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik meerdere email servers op internet en ik heb alleenproblemen met hotmail Ik kan namelijk geen attachments up of downloaden en nu zelfs geen email berichten meer lezen. Hotmail zelf kom ik wel in maar als ik dan iets probeer te versturen ofzo dan gebeurt er niets. Weet iemand wat er aan de hanbd kan zijn?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb een soortgelijk probleem. Hotmail benaderen via internet gaat goed. Maar via Outlook (Windows xp) krijg ik maar geen verbinding met hotmail. Hij blijft maar bezig met het controleren op nieuwe post. Als ik hett Hotmail-account verwijder, outlook opnieuw opstart en daarna weer het hotmail-account aanmaakt wordt er wel verbinding gelegd den wordt alle post wel gedownload. Als ik hierna outlook afsluit en weer opstart krijg ik weer hetzelfde probleem. Outlook blijft maar bezig met het controleren op nieuwe post.
Link naar reactie
[quote:92b06d8217="jhbruger"]Ik heb een soortgelijk probleem. Hotmail benaderen via internet gaat goed. Maar via Outlook (Windows xp) krijg ik maar geen verbinding met hotmail. Hij blijft maar bezig met het controleren op nieuwe post. Als ik hett Hotmail-account verwijder, outlook opnieuw opstart en daarna weer het hotmail-account aanmaakt wordt er wel verbinding gelegd den wordt alle post wel gedownload. Als ik hierna outlook afsluit en weer opstart krijg ik weer hetzelfde probleem. Outlook blijft maar bezig met het controleren op nieuwe post. Dit probleem is bij mij onafhankelijk van de provider. Ik gebruik Wish, Hetnet of World online light. [/quote:92b06d8217]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...