Ga naar inhoud

MSN probleem (andere mensen worden gekick)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik win 98 SE 2 mensen in mn list hebben het probleem, wanneer ik soms met hun wil chatten dan sluit hun msn af! De 1 persoon krijgt een dll fout en bij de andere sluit het msn programma gewoon af.Dus wanneer ze met me proberen te praten sluit het programma gewoon! Dit hebben ze alleen bij mij maar niemand anders heeft het! Zij gebruiken win ME en win 98! Verder zijn wij alle 3 chello users (maar daar kan het niet aan liggen toch? want ik chat met nog meer chello users) Ze hebben allebei geen firewall en ik gebruik zelf zonealarm. Als ik met trillian op een andere hotmail account met hun chat dan hebben ze er geen last van! Heeft iemand al eerder van het probleem gehoor?
Link naar reactie
Tis wel gek ja. Ik heb nog nooit van zo'n probleem gehoord, maar ik weet wel dat MS lekker bezig is. Ik kon toenstaks bijna 1,5 uur niet op msn komen. (Ik was idd al om 7 uur online :grin:. Wanneer je dan de status opvraagt van het netwerk durven ze nog te beweren dat alle systemen draaien en stabiel zijn! Een vriend van me komt z'n hotmail niet meer in. Zijn account is gewoon ineens geblokkeerd of zo. Mijn zusje is haar e-mailadres zelfs kwijtgeraakt. Iemand anders heeft het aangevraagd terwijl zij het al had en toch heeft die ander het gekregen... En zo kunnen we nog wel ff doorgaan :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...