Ga naar inhoud

providersoftware


Aanbevolen berichten

Misschien helpt het als je je CAPS-LOCK voortaan even uitzet, dan kom je niet zo schreeuwerig over... Maar als ik het nu goed begrijp wil je zelf provider worden, zodat die mensen op jouw computer inbellen en ze dan kunnen internetten via jouw pc? Daarover zeg ik twee woorden: forget it.
Link naar reactie
[quote:b4bb36489c] Op 04-05-2002 23:32 schreef alexander: kijk je heb namenlijk gratis internet, die kan je gratis ophalen [bijv,een kpnwinkel] maar die zijn nu dicht nu vraag ik me af of je dat ook kan dl zodat ik dat voor die mensen kan installeren op hun pc zonder dat ik geen cd hoef te halen[/quote:b4bb36489c]Zie je wel: als je even duidelijk en in min of meer fatsoenlijk Nederlands je vraag stelt is het een stuk duidelijker. Meestal heb je geen extra software nodig, een inbelverbinding instellen is in 9 van de 10 gevallen voldoende. Dan moet je nog wel een username en wachtwoord aanvragen, dat kan vrij vaak wel online, maar je hebt ook kans dat het wachtwoord per post wordt opgestuurd (weten ze meteen je huisadres, da's slim van ze :wink:). Ik kan zo 123 geen providers noemen waar dat niet het geval is, maar kijk even bij wat gratis provider op hun homepage, dan weet je het binnen 1 minuut... [url=http://www.internetten.nl/]Hier[/url] kun je wel een overzicht vinden, maar daar heb ik verder niet al te diep naar gekeken.
Link naar reactie
kijk als je iemand zijn vraag niet snap ,mag je er ook niet vanuitgaan dat het dan gelijk iligaal is .en over lompheid gesproken je ben er zelf mee begonnen .dus alsje iets niet begrijp denk dan ook om je eigen antwoorden ,maar we kunnen nu wel over en weer gaan lopen katten daar schiet niemand wat mee op .in iedergeval bedankt voor de link vrgt alexander
Link naar reactie
[quote:546884c3d3] Op 05-05-2002 9:16 schreef alexander: kijk als je iemand zijn vraag niet snap ,mag je er ook niet vanuitgaan dat het dan gelijk iligaal is.[/quote:546884c3d3]Tja, als jij het over downloaden van software hebt en dat dan op cd zetten voor vrienden is de link al snel gelegd toch? Ik kan er toch niets aan doen dat je vraag zo overkomt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...