Ga naar inhoud

pop3 mail via de kabel


Aanbevolen berichten

ik heb nu kabel internet maar ik kan mijn mail niet meer ophalen en versturen via outlook omdat ik moet in bellen op het internet via een telefoonlijn om zo verbinding te krijgen met de server van mijn provider 12move is er een oplossing voor dit probleem ik wil niet elke keer mijn mail op het internet bekijken met webmail zo kan ik lastig mails bewaren en versturen wie weet hier een oplossing voor?
Link naar reactie
Dat je niet via 12move kan versturen is heel normaal (als je via de kabel internet), anders kan namelijk ieder willekeurig persoon via die mailserver mail gaan versturen... En dat betekend vrijwel altijd dat de server misbruikt zal gaan worden voor spam berichten... Oplossing: de mailserver van je kabelboer instellen in Outlook. Daarnaast zal 12mover waarschijnlijk ook afdwingen dat je perse ingebeld moet zijn bij hun om POP3 mail op te halen, daar kan je niets aan doen... Oplossing: ander adres gebruiken, of die webmail gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...