Ga naar inhoud

Wel HELE rare terugkerende emailtjes....


Aanbevolen berichten

Om de paar dagen krijg ik verschillende emailtjes met min of meer dezelfde vreemde inhoud; er zit geen attachment aan: Below is the result of your feedback form. It was submitted by (amber4812@msn.com) on Tuesday, April 30, 2002 at 21:47:55 --------------------------------------------------------------------------- message : http://abc420.cjb.net< br >< br >< br >qsoapeduo< br >< br >< br >< br >< br >< br >< br >< br >< br > Wat moet ik hiermee?!?!?
Link naar reactie
Ik heb er ook al een stuk of 15 gehad afgelopen week. Ze worden in je Hotmail box afgeleverd door mensen die ik niet ken en de inhoud is geheel leeg, ondanks de grote van tussen de 130 en 150 KB. Ik denk dat het om een virus gaat, maar dat de ingebouwde scanner bij hotmail het virus er al uit flitert. Mochten er meer mensen zijn die dit hebben in Hotmail dan hoor ik het graag.
Link naar reactie
[quote:64fd83ec52] Op 01-05-2002 19:05 schreef Wisja: Ik heb er ook al een stuk of 15 gehad afgelopen week. Ze worden in je Hotmail box afgeleverd door mensen die ik niet ken en de inhoud is geheel leeg, ondanks de grote van tussen de 130 en 150 KB. Ik denk dat het om een virus gaat, maar dat de ingebouwde scanner bij hotmail het virus er al uit flitert. Mochten er meer mensen zijn die dit hebben in Hotmail dan hoor ik het graag. [/quote:64fd83ec52] Dezelfde ervaring! ik heb er een stuk of 5 van dergelijke mails via Hotmail gehad. Iemand anders kreeg eenzelfde leeg bericht wat door mij verstuurd was! Dit is niet door mij gedaan.. Voorlopig blokkeer ik dergelijk toezenders. Pyter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...