Ga naar inhoud

Hoe onze website op te zetten?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hai, Wij, ingenieursbureau, willen een website opzetten. Daar heb ik twee vragen over. 1. We hebben al webspace bij ons ADSL provider, dus we hebben alleen een domeinnaam nodig. Is het mogelijk om die domeinnaam te laten forwarden naar de webspace die we al hebben? 2. En waar kan ik dan voor elkaar krijgen dat we dan emailadressen krijgen die eindigen op @kooijdekker.nl? Hoop dat iemand me hier kan helpen! Greetz, RoB
Link naar reactie
Als eerste moet je dus de domein-naam reggen: meer op http://www.sidn.nl Er zijn ook hosting bedrijven die "forwarding" doen. DWZ dat je domein-naam naar je webspace bij je provider wijst. Dat geld dan ook voor je mail. Kan je geen info inwinnen bij je ADSL provider? Wellicht dat die meer weten. en anders kan je nog even kijken op: http://www.webhosters.nl/ succes! t.
Link naar reactie
Hallo, Inderdaad kun je gebruik maken van de webspace die wordt geboden bij het ADSL account. Zoals al eerder aangegeven moet je eerste de domeinnaam registreren bij een van de deelnemers van de SIDN. Die deelnemer kan in goed overleg zorgen voor de forwarding naar jullie ADSL space. Voor de e-mail adressen zul je ook bij een provider moeten zijn, die kan zorgen voor een e-mailserver. Kijk eens op [b:89c6f706f8]KNIP[/b:89c6f706f8] Daar ben je voor de domeinnaam EUR 15,- per jaar kwijt. Over de E-mailboxen (zoveel als je maar wilt) kan gepraat worden. [zie prive bericht.] [ Dit bericht is bewerkt door: teacher op 2002-04-26 23:34 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...