Ga naar inhoud

Behouden huidig e-mail adres bij nieuwe provider


anoniem

Aanbevolen berichten

HCCnet biedt een nieuwe vorm van internetten met korting aan, Surftijd. Max. 26% korting op telefoontikken, echter alleen tijdens de daluren tot een max. duur van 15 uur/maand, kosten: E.10/maand. Lijkt voordelig, maar is het niet. ZONnet biedt met Zon2 35% korting op alle uren analoog internetten aan voor E.5,=/maand. Hierdoor overweeg ik over te stappen van HCCnet naar ZONnet (Zon2). Mijn huidige e-mailadres bij HCCnet wil ik echter behouden. Ik blijf lid van de HCC, dus mijn account kan ik daar behouden. Mijn e-mail blijft daar dus binnenstromen. Echter als ik inbel bij ZONnet wil ik mijn e-mail dat op mijn HCCnet account binnenkomt direct van HCCnet binnenhalen, zonder apart bij HCCnet te hoeven inbellen. Ik weet dat dit mogelijk is, maar weet niet hoe ik dit (bij mijn nieuwe account bij ZONnet) moet instellen. Wie helpt mij aan de oplossing?
Link naar reactie
Ter aanvulling; je zal hoogst waarschijnlijk voor de uitgaande mail de smtp server van zonnet moeten opgeven voor je account van HCCnet -> Ik bel bijv. in via TMFweb en hoewel al m'n andere mailaccounts hun eigen inkomende pop3servers hebben met inlognaam, is de uitgaande mailserver altijd mail.XXX.tmfweb.nl. Bij jou wordt dat waarschijnlijk smtp.zonnet.nl. Mijn tmf inbelverbinding wil niet via andere smtp servers verzenden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...