Ga naar inhoud

Ik kom er niet meer in!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds een week is het voor mij niet meer mogelijk om te surfen of om e-mails te ontvangen. Ik heb een aansluiting bij HET NET en werk met een analoog modem. Na het inbellen verschijnt meteen de pagina: kan de server niet vinden. De melding die ik vervolgens telkens onderaan zie is: WindowssystemSHDOCLC.DLLdnserror. Ik heb verschillende keren met HET NET gebeld, alle instellingen dubbel gecontroleerd. explorer opnieuw geïnstalleerd, windows 98 SE opnieuw geïstalleerd, programma's verwijderd (die ten tijde van de foutmelding wellicht de oorzaak zouden kunnen zijn) NIETS HELPT !! Ook Outlook Express werkt niet meer. Inbellen gaat prima. De verbinding komt tot stand maar...that's it! Bij de foutmelding staat dan: de host pop.hetnet.nl kan niet gevonden worden....enz. en dan: socketfout: 11001, Foutnummer 0v800CCC0D De servicedesk van HetNet kan me dus niet helpen. WIE WEL ??? Groeten, Myra
Link naar reactie
Ook al hoort deze vraagniet helemaal in dit forum thuis; kan je wel pingen naar bijv: 64.58.76.178 (yahoo) 194.151.104.196 (hetnet) Zo ja, dan is er een DNS probleempje. Staat er stiekem een proxy server ingesteld of moet je die wellicht instellen? Als je niet bij "het net" inbeld maar via een andere provider, lukt het dan wel? grtzz t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...