Ga naar inhoud

[datastop] na herinstallatie NAV 2002


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kan sinds een paar dagen niet meer internetten met mijn desktop. Pingen geeft 'time outs' en 'unknown host', terug, ik krijg gelukkig wel een IP adres toegewezen (gecheckt via ipconfig). Heb alle netwerk adapters en protocollen verwijderd en opniew geinstalleerd, zonder succes. De problemen zijn geloof ik begonnen na een her-installatie van NAV 2002; op de website van Symantec is dit probleem bekend, de oplossing hiervoor (NAV uninstallen en de redirectory files uit de windows system map verwijderen) biedt geen soelaas. Heb in het register alle verwijzingen naar Symantec en NAV verwijderd en toch blijft het probleem aanwezig. Voor alle duidelijkheid, dit probleem doet zich voor bij meerdere ISP's, de primaire en secundaire DNS instellingen van de verschillende verbindingen zijn goed ingesteld, en het modem functioneert naar behoren. Heb de Host files met de extensie SAM in de windows map vergeleken met mijn laptop, maar deze zijn gelijk. Dus IK weet het niet meer, misschien is er iemand die mij nog een tip kan geven, dat zou ik HEEL ERG op prijs stellen. Mvg Peter de Bue [mod: duidelijke titel graag] [ Dit bericht is bewerkt door: teacher op 2002-04-14 17:33 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...