Ga naar inhoud

Mobiel e-mailen met laptop en gsm, wie heeft tips


anoniem

Aanbevolen berichten

Dat is een goeie. Ik heb een Siemens s35i met interne modem en infrarood poort. Hiermee heb ik via mijn laptop veel mee ge-internet. Ook in het buitenland. Welliswaar belde ik dan in naar een NL provider. Ik had van internet de modem drivers gehaald en het werkte gelijk. Probleem later was, dat ik de GSM heb laten vallen en sinds toen doet ie het niet meer en hij ligt nu voor de tweede keer in de fabriek. Hij komt binnenkort weer terug, dus als je meer vragen hebt, stel ze gerust.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ja daar kon je wel eens gelijk in hebben. Ik heb net op de site van Siemens gekeken, maar kon niks vinden over de S25, maar volgens mij was de 35 serie inderdaad pas de eerste serie met modem. Het zou ook in je handleiding moeten staan, bij de technische gegevens en zo. _________________ Surf Big or Go Home [ Dit bericht is bewerkt door: JP-Sjonnie op 2002-04-26 22:09 ]
Link naar reactie
Nee, dit laatste is niet nodig. Ik kon ook gewoon het internet op. Heel apart is het dat ik een paar dagen geleden de modem drivers van mijn toestel gewoon kon downloaden van de site van Siemens en nu zijn ze er vanaf gehaald. Nolleke stuur me anders een mailtje met je e-mail adres, dan mail ik jou die drivers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...