anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Delen Geplaatst: 27 maart 2002 We hebben ook eindelijk internet via de kabel in Gouda :roll: . Provider is Kabelfoon. Het premium abonnement lijkt me wel interessant. Maar wat zijn de ervaringen met deze provider. Ik heb wat forumberichten uit 2000 doorgelezen; daar werd ik niet echt vrolijk van. Is het tegenwoordig beter ? greetz, Ruud Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2002 [quote:7045f4c3fa="Daffy Disk"]We hebben ook eindelijk internet via de kabel in Gouda :roll: . Provider is Kabelfoon. Het premium abonnement lijkt me wel interessant. Maar wat zijn de ervaringen met deze provider. Ik heb wat forumberichten uit 2000 doorgelezen; daar werd ik niet echt vrolijk van. Is het tegenwoordig beter ? greetz, Ruud[/quote:7045f4c3fa] Woon zelf in Gouda (Bloemendaal) en heb het standaard tarief voor 27 euro per maand, in het begin werkte alles naar behoren maar de laatste 4 maanden is het droevig gesteld met de verbinding. Ergens in mei was er een storing van 10 dagen en ook nu gaat het nog niet naar wens, ik heb bij beginnersweb een bericht gepost hierover, zie www.beginnersweb.nl, Kijk bij zoeken en toets kabelfoon in en kijk dan bij ""broer2000" voor meer informatie. Succes! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2002 niet gaan kutten en gewoon meteen het super-abbo nemen, als wij dat ook hadden gedaan had het een jaar ellende gescheeld. supeer-abbo heerst gewoon, down nu met ruim 100 kB/s. goed, kost 5 tientjes in de maand en de helpdesk service blijft kut, maar surfen gaat snel :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2002 Ja, dat zou kunnen maar ik zie dat je zelf ook eerst een ander pakket had van Kabelfoon, ik heb zelf bewust gekozen voor Standaard =60 gld, het Super kost 130, het basispakket is 50, aangezien er in het begin wel tevreden gebruikers waren met het standaard pakket , was voor mij de keuze niet moeilijk. Ik hoef niet zo snel en mag er toch wel vanuit gaan dat je waar krijgt voor je geld, en 130 piek vind ik iets te duur. Ik wacht nog even af of het verbeterd, en wat betreft die helpdesk dat is nog steeds niks! :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen