Ga naar inhoud

SPOED website probleem?!?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hai, ff heel kort: onze website http://www.oldenbarneveltschool.nl knalt er plots uit. mijn voorganger had bij Ladot de hele site in een map HTML geplaatst. Ik heb die vanmorgen uit die map gehaald (dus in de root / geplaatst), alle links aangepast. De hele santekraam ge-upload, en voila, weg site! HELLUPPIE, wamoe'k nou? T.
Link naar reactie
Bij een web-pagina op een server is het juist de bedoeling dat de pagina's in een map "html" (of daaronder) staan. Wanneer je met een browser naar jou pagina gaat, kijkt hij dan ook naar die directory. Daar staat nu niks in. (zie ik) Het makkelijkste lijkt mij om ze weer even terug te plaaten. Als je nog weet waar je ze gelaten hebt natuurlijk. :sad: _________________ de NS is alleen op tijd als jij te laat bent [ Dit Bericht is bewerkt door: zegwaard op 2002-03-18 12:43 ]
Link naar reactie
Doe ik gelijk. bedankt voor de tip. En nee, ik heb de hele santekraam gewoon verplaatst, dus moet het vrij vlot verholpen zijn...hoop ik! Thanx, T. PS: kijk straks (het is nu 18mrt 13.07) nog ff of het gelukt is. Is mijn directuer weer blij met het aantal hits. Ik zal binnenkort mijn versie van de site plaatsen (in een html-map...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...