Ga naar inhoud

free web space


anoniem

Aanbevolen berichten

ja ik weet er 1............nee ik zeg hem lekker niet :razz: eerst ff zelf zoeken (en gelijk wat hoe bouw ik een site/geef ik een site vorm handleidingen zoekem) maar kom maar eens terug met een lijst die jij hebt gevonden en als er dan nix tussen zit vertel ik hem wel het was iets met ba.......ld.net
Link naar reactie
[quote:66d4d4a853] Op 03-04-2002 21:25 schreef Bill Gates: [quote:66d4d4a853] Op 03-04-2002 21:08 schreef craze: eerst ff zelf zoeken (en gelijk wat hoe bouw ik een site/geef ik een site vorm handleidingen zoekem)[/quote:66d4d4a853]Don't push me craze... [/quote:66d4d4a853] wuh??? :| overdrijfen is ook een vak..... ik heb er niet eens bij nagedacht toen ik het typte..... (btw zo vestig je er alleen maar aandacht op)
Link naar reactie
[quote:1fdfb1d25c]zonder linke zonder verwijzing waardan naar toe.......[/quote:1fdfb1d25c]Nee, maar jij en ik weten dondersgoed waar het over gaat. [quote:1fdfb1d25c](btw nog meer aandacht......)[/quote:1fdfb1d25c]Net alsof je dat erg vindt... Discussie gesloten. _________________ Ik heb geen signature. [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-05 21:52 ]
Link naar reactie
laatste opmerking: met dat (nog meer aandacht) wil ik alleen maar zeggen dat het waarschijnlijk niemand zou zijn opgevallen, nu vestig je er alleen maar de aandacht op nog een leuk spreekwoord: Waar het hart van vol is loopt de mond van over (of iets dergelijks) zo kan je het ook zien [ Dit bericht is bewerkt door: craze op 2002-04-07 12:35 ]
Link naar reactie
[quote:c6470f5eab] Op 07-04-2002 17:12 schreef Zeeuw: Ik vind dit wel een beetje overdreven hoor dat je nu ook al niet meer zeggen waar iemand naar moet zoeken om iets te weten te komen...[/quote:c6470f5eab]Ja maar je kent dan ook het achterliggende verhaal niet. Dus je opmerking slaat in principe kant nog wal. En nu echt on-topic anders gaat er een slot op komen denk ik.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...