Ga naar inhoud

inbellen bij provider verplicht


anoniem

Aanbevolen berichten

Lezen geeft volgens mij eigenlijk nooit problemen. Ik kan in ieder geval via mijn kabelaansluiting de popmail van meerdere providers lezen. Verder kun je hier ook hotmail voor gebruiken, die geeft je ook de mogelijkheid om van max. 4 pop-adressen de mail op te halen. Het lijkt me eerder dat je een probleem krijgt bij het verzenden, de meeste SMTP-servers laten niet toe dat je mail verstuurd terwijl je vanaf een andere provider inbelt. Een mogelijke oplossing hiervoor is om zelf een SMTP-server te installeren. Kijk bijvoorbeeld [url=http://download.cnet.com/downloads/0-10069-100-1520349.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-4.1520349]hier[/url] voor een gratis SMTP-server voor op je eigen windowsmachine.
Link naar reactie
Ik kan je nog als aanvullende tip geven dat Raketnet naast de gebruikelijke pop3 ook webmail aanbied. Voordeel van deze is dat je externe pop3 mailservers kunt opgeven waar ook mail vandaan gehaald moet worden. Zo komen voor mij 6 accounts binnen. Is inderdaad dan wel geen volwaardige pop3 oplossing, maar je kunt iig bij je mail wanneer het nodig is. Mijn ervaringen met de site zijn ook erg positief (in tegenstelling tot de vorige versie die meer down dan up was) Een aanrader!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...