Ga naar inhoud

hetnet perikelen...


anoniem

Aanbevolen berichten

Schiet mij maar lek, ik krijg echt de kriebels van hetnet. Wat is het geval? We hebben hier een kennisnet aansluiting. WErkt supersnel, alleen hebben ze ons nu met email adressen opgezadeld die niet meer door te geven zijn (wat dacht je van #@de-v-oldebarneveltschool.rotterdam.kennisnet.nl). Voordat ik dat door de telefoon heb doorgegeven ben ik twee uur verder. Een van onze medewerkers heeft een email account bij hetnet. Nou stel ik Outlook in om via de kennisnetaansluiting de email bij pop.hetnet.nl op te halen. Dat mag dus niet van kennisnet. Niet getreurd, stel ik gewoon de copy-forward in bij hetnet, naar dat @de-v-olde bladiebla adres. En wat blijkt? De mails worden in een enkel geval doorgestuurd, maar alleen als ik als systeem beheerder kijk. Als de medewerker kijkt, lukt het hem van geen kanten. En dan gaatíe snel terug naar Express, via een ouderwetse telefoonaansluiting... Iemand een idee hoe ik dit kan controleren? Of een andere optie (mailserver op Linux erbij?) Thor. (PS. George Bush, dank je voor de felicitaties :wink: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...