Ga naar inhoud

binaries


anoniem

Aanbevolen berichten

In de nieuwsgroepen zie ik regelmatig geuploade binaries files. Mijn vraag is , hoe werkt dat . Heb je een newsreader nodig, zoja wie heeft ervaring hiermee, en hoe ga ik ze dan omzetten? Ik heb geprobeert met outlook express er 1 binnen te halen, maar zodra ik hem ga openen zie ik alleen maar cijfers en tekst, maar niks uitvoerbaar of leesbaar. gr Krijn
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Meestal bestaan binaries uit meerdere files. Laad alle bestanden van het totale bestand. Meestal zie je dat aan bestand.extensie (1/33) Dan moet je dus 33 keer tekentjes te zien krijgen. Selecteer daarna alle berichten, druk dan Rechtermuisknop en kies voor "Compileren" (uit mn hoofd even, in het engels "compile") Dan wordt er een e-mail bericht geopend, met het gecompileerde bestand, wat dan wel zou moeten werken
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het staat voor het volgende; Diskette compleet bestand Geel pakje tekst bestand Groen ? onbekend bestand Rood kruis incompleet bestand Gele diskette items in batch Geel lampje kijk alleen naar nieuwe bestanden Ik denk dat wat je wil downloaden een compleet bestand moet zijn,dus klik je de linker diskette aan. Suc6.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...