Ga naar inhoud

Outlook Express vs Microsoft Outlook


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat de moderator 'pleite' bedoelde, dus 'wegwezen' en niet 'overwegingen aanvoeren'. Maar goed, er zit nog geen slotje op dus toch even een reactie. Met Express kun je chatten en deelnemen aan nieuwsgroepen; dat kan met Outlook sec niet. Ook kun je in Express mailgroepen aanmaken. Dat kan met Outlook sec alleen via het adresboek; niet via 'contactpersonen'. Het is dus niet zo dat Express een soort Outlook light is. Het is duidelijk gemaakt voor een andere doelgroep.
Link naar reactie
Outlook Express verwijderen, dat heeft niet zoveel zin: Outlook gebruikt het om een of andere reden. Voor normaal gebruik, zie ik geen echte voordelen. Outlook Express is meer geïntegreerd met MSN Messenger. Verder kun je ook webmail lezen via Outlook Express. Zelf gebruik ik al een jaar Outlook, dat bevalt me goed. Zelf zie ik geen voordelen. Welke van de twee het veiligst in gebruik is, dat weet ik niet. Dat zou dan nog een voordeel kunnen zijn.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...