Ga naar inhoud

Snelheid!


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
[quote:284fb35017] Op 03-02-2002 17:25, schreef daanharmsen: Nou, weten jullie wat ik vandaag heb meegemaakt? Nou ik weet het wel. Ik had maarliefst een downloadsnelheid van 2,3 mb per seconde bij chello. Dit is mij nog nooit overkomen. Mooi he! :smile: [/quote:284fb35017] Misschien met DAP(download accelerator plus), maar standaard wordt kwello op 185KB/sec afgeknepen. Nee, wat ik de laatste tijd meemaakt: 3 KB/sec, 33k6 snelheid dus. Uiteraard heb ik de helpdesk gebeld en ff'tjes de bijbel achterste voren voorgelezen, ik weet het, het helpt toch allemaal niet, maar ik ben op dat moment wel ff mijn agressie kwijt. Maar mnix-stream is hier ook drama volgens buurtgenoten. Ik denk er toch hard over om een schotel aanschaffen en sateliet internet te nemen wanneer 2 richtings verkeer mogelijk is. FUCK UPC!!!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Bij mij begon afgelopen zondag, dat de snelheid die ik normaal heb werd gehalveerd. Van maandag t/m woensdag was het zeer beroerd, maar vandaag om 20:00 uur was de snelheid 143KB/ps. Ik haal normaal gesproken, als alles goed werkt snelheden rond de 160KB. Mogelijk zijn er regio's die een beroerde verbinding hebben. Blijf aan de bel trekken, als je langdurig of heel regelmatig een slechte verbinding hebt. Maar ik moet zeggen dat lage snelheden, vaak liggen aan slechte instellingen, waar ik niet mee wil beweren dat het in jullie gevan ook zo is. Zorg in elk geval dat je systeem naar behoren werkt, en blijft het beroerd, kijk naar evt. alternatieven.(zoals b.v. opschorten betaling, of een andere provider.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...