Ga naar inhoud

Hosting


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:d39a4af0bc] Op 18-02-2002 20:41, schreef Bill Gates: [quote:d39a4af0bc] Op 18-02-2002 20:27, schreef salty sailor: Ik lees hier allemaal mooie woorden over De Heeg, maar las elders dat ze in een proces wegens diefstal van de serversoftware zitten en dat het maar de vraag is of De Heeg die goede service kan continueren.[/quote:d39a4af0bc]Hmmm, lijkt me sterk omdat ze op open-source software draaien (Linux/Apache etc). Maar wil je eens opzoeken waar je het gelezen had? [/quote:d39a4af0bc] Nu voel je je toch even in je ballen geknepen he! :grin: :grin: :grin:
Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb zelf een bedrijfje waarin oa hosting wordt verzorgd. Mocht je dat willen, dan wil ik best een .nl domeinnaam op onze naam registreren, en duidelijke afspraken over opzeggen en verantwoordelijkheid maken. Prijs voor ons 'Little' (30 MB / 10 POP3 boxen / CGI, PHP, ASP enz. mogelijk) pakket is EUR 15,- per maand. Moet ik wel bij zeggen dat we geen support geven bij bijv. PHP. Je kunt ons wel mailen bij problemen, maar als het te veel of te ingewikkeld wordt, dan verwijzen we je door naar bijv. sites waar je de oplossing zou kunnen vinden. Zie voor meer info [KNIP] Groeten, Paul reclame naar eigen/commerciële sites == NO-NO t. [ Dit Bericht is bewerkt door: teacher op 2002-02-19 19:51 ]
Link naar reactie
Heb je al eens een kijkje genomen op onze website? [KNIP] We hosten ruim 21.000 tevreden klanten, en zijn recentelijk gestart met de uitbreiding van onze activiteiten naar het Europese continent. Heb je een vraag, opmerking of wat dan ook, aarzel dan niet me te contacteren, en we geven een extra korting voor studenten en non-profit organisaties! Geen reclame naar eigen eigen bedrijf! t. [ Dit Bericht is bewerkt door: teacher op 2002-02-24 20:27 ]
Link naar reactie
Niet iedereen gebruikt DeHeeg of een gratis host, maar ik heb wel sterke vermoedens dat dit forum er niet is om elkaar te helpen: enkel reclame voor de heeg wordt getolereerd, terwijl het vermelden van andere bedrijven totaal uit den boze is... Eén tip: mijn nickname met .com erachter geeft je alle antwoorden op je vragen - en daar staat een vergelijking met onder andere De Heeg op, dus kan je meteen kijken wie het voordeligst is!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...