Ga naar inhoud

berichten in outlook express


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een vraagje, al die berichten in oulook express wil ik op een cd'tje zetten, maar nu wilde ik weten waar ze staan op de pc, welke map. Nu kon ik ze niet vinden op de pc zelf, vandaar dat ik wat ben gaan rondkijken i outlook express zelf, nu kun je al je berichten opslaan, zodat ze wel in de c schijf komen te staan, alleen ik heb niet zo heel veel zin om bij al die berichten steeds hetzelfde te gaan doen, kan dat niet in 1x gedaan worden? alvast bedankt, Spaans
Link naar reactie
Je kan een nieuwe map genaamd Email maken in Mijn Documenten bijvoorbeeld. Als je dan naar Extra->Opties->Onderhoud->Archiefmap gaat, kun je hier de verwijzing naar de nieuwe map genaamd Email maken, en dan kopieert Outlook automatisch de berichten naar de nieuwe map genaamd Email in Mijn Documenten. Als je dan wilt back-uppen is die map makkelijk te vinden. De originele map staat in Windows/Microsoft/Identities/en dan een heel rare cijfercombinatie... Die is dus moeilijk te vinden. En ook als je meerdere gebruikers thuis op de computer hebt (die allemaal mailen) staan er meer van dit soort identities, dus vind daar maar uit welke van wie is... Maar als je dus een nieuwe map aanmaakt en daarnaar verwijst, onthoudt Outlook Express dat en slaat ie de nieuwe berichten daarin op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...