Ga naar inhoud

Chello en Windows XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen hoe ik chello moet installeren onder XP. Ik heb een andere PC en daar heb ik ook een andere kaart in moeten zetten (kleinere PCI?) Nu heb ik op me oude PC die andere kaart afgemeld (winipcfg => vrijgeven). Die nieuwe kaart in de nieuwe pc word perfect herkent, maar krijg geen verbinding met chello. Hij is toen aangemeld bij chello als zijnde een nieuwe kaart (via internet =>privisioning.upc.nl). Hier moest ik ook modemgegevens ingeven. Allemaal gelukt en ik moest alles overnieuw opstarten. OPgestart en wat denk je, ik krijg geen IP nummers, niks. Ook niet via ipconfig /release of renew of wat dan ook Kan iemand mij tot in de puntjes vertellen wat ik moet doen? Ik blijf niet bellen met chello waarna ik toch niet verder kom.
Link naar reactie
Nou het is allemaal niet te geloven! Het is voor elkaar hoor. Wat was het nou? Ik kon geen IP nummer krijgen en chello herkende die kaart ook niet. Terwijl ik de helpdesk aan de lijn had was er dus een storing......!!! Dat zegt men dan niet ff. Dus gisteren was de verbinding spontaan perfect. Ik had het allemaal goed gedaan maar als dat Chello weer eens niet meewerkt..... Toch bedankt voor de reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...