Ga naar inhoud

"Index of /.../", index ophalen van folder.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen. [b:fc95640cb7]Ten eerste: hoe verander ik de grootte van een plaatje in dit forum?[/b:fc95640cb7] dan waarom ik dit gepost heb: Ik vroeg me af: Hoe worden sites zoals [img:fc95640cb7]http://dendraak.com/k/blaat.JPG[/img:fc95640cb7] gevormd? Hoe kan ik van een folder de index weergeven? op zo'n manier dat die dus als je de site vernieuwd, en er is iets nieuws bij gekomen, dat de site dan ook het nieuwe bestand weergeeft. Hoe? bvd. M.
Link naar reactie
ok, het plaatje zal ik dalijk wel even photoshoppen :) . maar ik bedoel niet gewoon de instelling van dat die site komt als er geen index.htm of .php etc is, maar ik wil het gebruiken op een website: de index van een folder ophalen. Hoe doe ik dit; ik had zelf bedacht dat dit met php wel voor elkaar te krijgen is, maar hoe pak ik dit aan; zo'n held ben ik niet met php. Op deze manier zou ik een "favorieten"-deel op mijn site willen maken, waarmee als ik een link toevoeg aan mijn favorieten (het thuisnetwerk zorgt er dan gelijk voor dat het naar mijn webserver gemirrord word) dat die dan gelijk op die website komt te staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...