Ga naar inhoud

[php/mysql] php in een url gebruiken


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb hier de volgende code --> [code:1:e88e515f22] <!DOCTYPE html public "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <HTML> <HEAD> <TITLE> PHP Nieuws Systeem </TITLE> </HEAD> <BODY> <?php $db = mysql_connect("localhost", "username", "wachtwoord") or die ("Verbinding Mislukt!"); mysql_select_db("phpscripts", $db); $news_SQL = "SELECT * FROM news ORDER BY news_datetime DESC"; $news_result = mysql_query($news_SQL); while($news = mysql_fetch_array($news_result)) { ?> <table width="400" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center"> <tr> <td><span class="kleiner"><?php echo $news['news_datetime'] ?></span><br><b><?php echo $news['news_header'] ?></b></td> </tr> <tr> <td><span class="kleiner"><?php echo $news['news_main'] ?> </span></td> </tr> <tr> </tr> <?php "<td><a href=news_edit.php?news_ID=" . $news['news_ID'] . ">Bewerken</a></td><td><a href=news_edit.php?news_ID=" . $news['news_ID'] . "&action=delete>Verwijderen</a></td>" ?> <tr> <td><hr width"400" size="1" noshade></td> </tr> </table> <?php } mysql_close(); ?> </BODY> </HTML> [/code:1:e88e515f22] De functie om een item te verwijderen is nog niet ingebouwd hier, maar het gaat erom dat er links komen naar [b:e88e515f22]news_list.php?news_ID=[news_ID hier]?action=delete[/b:e88e515f22] en [b:e88e515f22]news_edit.php?news_ID=[news_ID hier][/b:e88e515f22] ik heb hiervoor deze code gebruikt:[code:1:e88e515f22]<?php "<td><a href=news_edit.php?news_ID=" . $news['news_ID'] . ">Bewerken</a></td><td><a href=news_edit.php?news_ID=" . $news['news_ID'] . "&action=delete>Verwijderen</a></td>" ?>[/code:1:e88e515f22] Als ik de pagina nu open, krijg ik de nieuwsberichten te zien, maar geen van beide links... ook geen error of zo... :-/ Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...