Ga naar inhoud

[PHP] image knop probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: Ik heb een imageknop gemaak die een bepaalde waarde moet doorsturen. [code:1:5dee12fca6] <input type="image" src="iconen/plaatje.gif" Value= "Waarde" Name="Print"> [/code:1:5dee12fca6] Ik ben er achter dat het probleem ligt aan IE, aangezien deze code het wel doet in Mozilla. De vraag is dus weet iemand hoe dit werkend te krijgen is in IE?
Link naar reactie
[quote:b484caadd0="repelsteeltje"]Ik ben er achter dat het probleem ligt aan IE, aangezien deze code het wel doet in Mozilla.[/quote:b484caadd0] Alhoewel je hier in dit geval gelijk hebt, is je conclusie natuurlijk wel iets te snel getrokken. Moz zou het natuurlijk ook fout kunnen hebben. Het lijkt een foute interpretatie door MS van de standaard. Een quote van msdn: [quote:b484caadd0]The x-coordinate is submitted under the name of the control with .x appended, and the y-coordinate is submitted under the name of the control with .y appended. [b:b484caadd0]Any value property is ignored[/b:b484caadd0]. The src property specifies the IMG element.[/quote:b484caadd0] Terwijl (zo interpreteer ik de standaard) een image-input zich zou moeten gedragen als een submit button en dus een name-value pair zou moeten doorsturen indien deze aanwezig is. [quote:b484caadd0="repelsteeltje"]De vraag is dus weet iemand hoe dit werkend te krijgen is in IE?[/quote:b484caadd0] Je zou een gewone submit kunnen proberen en deze stylen met een image of misschien een <button>. Als je tenminste niets met de x- en y-coordinaten doet.
Link naar reactie
[quote:d6b68d36e9="repelsteeltje"]Ik heb het volgende probleem: Ik heb een imageknop gemaak die een bepaalde waarde moet doorsturen. [code:1:d6b68d36e9] <input type="image" src="iconen/plaatje.gif" Value= "Waarde" Name="Print"> [/code:1:d6b68d36e9] Ik ben er achter dat het probleem ligt aan IE, aangezien deze code het wel doet in Mozilla. De vraag is dus weet iemand hoe dit werkend te krijgen is in IE?[/quote:d6b68d36e9] Het hangt ervan af of "Waarde" iets willekeurigs kan zijn, of dat deze eenmalig toegekend wordt. Ik had ditzelfde probleem volgens mij opgelost door unieke waarden voor "name" te gebruiken. Stel dat je meerdere Print-buttons wilt tonen, dan gebruik je de volgende namen: "Print_Action1", "Print_Action2", "Print_Action3" o.i.d. De "Value" heb je dan niet meer nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...