Ga naar inhoud

Geen Resultaat in PHP


anoniem

Aanbevolen berichten

Soms heb je wel dat windows de extensie aanpast als je bijvoorbeeld in kladblok werkt, dan wordt het index.php.txt. Dan heb je niet gekozen voor alle bestanden. Maar je gebruikt dreamweaver dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Je kunt even een info.php oid maken in kladblok en dan de regel <?php phpinfo()?> opnemen. Dan die ff in de root opslaan en kijken of hij dan op de php config page komt. Als het nog niet werkt moet je internet service manager ff opstarten en dan kiezen voor performance en Maintenance => administrative tools => internet information services, Dan moet je ff naar de eigenschappen van default web site. Kies dan tabblad home directory en ga naar configuration kies add en voer bij executable in waar php staat, bijvoorbeeld c:\php\php.exe en bij extension .php.
Link naar reactie
[quote:a5d78750a0="diniz"] Als het nog niet werkt moet je internet service manager ff opstarten en dan kiezen voor performance en Maintenance => administrative tools => internet information services, Dan moet je ff naar de eigenschappen van default web site. Kies dan tabblad home directory en ga naar configuration kies add en voer bij executable in waar php staat, bijvoorbeeld c:\php\php.exe en bij extension .php.[/quote:a5d78750a0] We hebben toch over Apache?
Link naar reactie
[quote:b425e56bf6] Ik krijg dit melding: Not Found The requested URL /hello.php was not found on this server. Apache/2.0.49 (Win32) Server at 127.0.0.1 Port 80 [/quote:b425e56bf6] Volgens mij geeft de webserver altijd het path aan van het bestand bv: /home/username/public_html/hello.php of in windoos c:\blaat\www\hello.php Naar mijn idee staat de document_root op / ipv de desbetreffende bestandsllocatie. Succes verder
Link naar reactie
[quote:d148b99512="_arno_"] Volgens mij geeft de webserver altijd het path aan van het bestand bv: /home/username/public_html/hello.php of in windoos c:\blaat\www\hello.php Naar mijn idee staat de document_root op / ipv de desbetreffende bestandsllocatie.[/quote:d148b99512] Nope, guess again ;) De webserver geeft het pad relatief aan de webroot en niet het "absolute" pad op het filesystem. 10 tegen 1 dat de plek waar PoLaT de bestanden neerzet niet gelijk is aan het pad wat is ingesteld in de configuratie van de webserver.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...