Ga naar inhoud

Always on top popup met form


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een popup gemaakt met een form dat ingevult moet kunnen worden en een paar andere scripts erin, die altijd on top moet blijven (dus altijd actief, totdat hij wordt gesloten). Nu heb ik dat laatste (het on top laten blijven) geprobeerd door het element [i:a78ab808e8]<body onBlur="self.focus()"[/i:a78ab808e8] te gebruiken, maar nu kan ik het form niet meer invulen (als ik typ verschijnen er geen letters). Is er een betere of andere manier waarop ik dit kan doen? PS: <body [i:a78ab808e8]onLoad[/i:a78ab808e8]="self.focus()" gaat ook niet, want daar staat al een tag (ik heb er nu al [i:a78ab808e8]onLoad="SecondPast()"[/i:a78ab808e8], tenzij je er twee naast elkaar kan zetten? Bedankt
Link naar reactie
Als je er zeker van wil zijn dat de gegevens ingevuld worden, dan kan je beter dit formulier gewoon [i:eda41d5f3b]in[/i:eda41d5f3b] je site openen in plaats van in een popup. Voor IE-only applicaties kan je nog gebruik maken van zogenaamde modal dialogs, maar voor zover ik weet is er geen echte crossbrowser oplossing (maar als je even zoekt, zijn er wel wat dingen te vinden op het internet die in de buurt komen).
Link naar reactie
[quote:3d069fe183="carlobernardini"]dat gebeurt niet want het is een login scherm voor het administratiepaneel van een webbedrijf van mij en alleen ik en een vriend mogen daar ik komen dus het zal me worst wezen als andere mensen het popupje niet te zien krijgen :wink:[/quote:3d069fe183]En als je eens een openbare comp. moet gebruiken? Dan lukt het niet meer, watn als zij een popupblocker hebben ingesteld zal jij daar niks aan mogen veranderen. Better safe than sorry.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...