Ga naar inhoud

(html) Frame "Vast" zetten


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:2cd2121892="carlobernardini"]bedoel je soms dat het popupje dat er verschijnt 'always on top' moet zijn? dan kan je dit misschien proberen (weet niet of et werkt, kverzin het terplekke..) <body onBlur="self.focus()">[/quote:2cd2121892] Nee, ik bedoel dat als het venster (niet die popup maar de index) heel groot maakt zie je de bovenste frame (de rode) gewoon goed word weergeven, maar als je de venster heel klein maakt zie je die frame veel kleiner.
Link naar reactie
ooow, dan moet je alles in een table zetten, en de width en height van die table niet met pixels instellen maar met percents (in jouw geval 100%). Je krijgt dan zoiets: [code:1:9ce623f5ec]<table width="100%" height="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tr> <td>&nbsp;</td> </tr> </table>[/code:1:9ce623f5ec] Dit is geen webprogrammeren, maar pure HTML :wink:
Link naar reactie
[quote:974f3e018b="carlobernardini"]ooow, dan moet je alles in een table zetten, en de width en height van die table niet met pixels instellen maar met percents (in jouw geval 100%). Je krijgt dan zoiets: [code:1:974f3e018b]<table width="100%" height="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tr> <td>&nbsp;</td> </tr> </table>[/code:1:974f3e018b] Dit is geen webprogrammeren, maar pure HTML :wink:[/quote:974f3e018b] Sorry dit heeft echt niet geholpen :cry: Ga maar eens naar: www.matsoft.nl/bel hier zie je dat als je de index (pagina) klein maakt dat je de 2e regel niet meer kan lezen omdat het onderste frame naar boven schuift. Dit wil ik graag op lossen. :cry:
Link naar reactie
[quote:67ef029c17="MatSoft"][quote:67ef029c17="teacher"]geef je framehoogte gewoon op in vaste pixels: <frameset framespacing="0" border="0" rows="300px,*" blabla.... t.[/quote:67ef029c17] Wilt u mij misschien de hele script geven, want ik kan totaal geen HTML. Ik maak alles in Frondpage.....[/quote:67ef029c17]Je moet ooit toch eens html leren. En ook: verkeerde forum > http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewforum.php?f=12
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:8a39267523="Bill Gates"]Je mag zelf best wat moeite doen hoor, je krijgt een perfecte voorzet, inkoppen moet je zelf doen. Er staat werkelijk meer HTML tutorials op internet dan jij ooit zal kunnen lezen, zoek eens bij Google en toon zelf wat inzet ipv alleen maar om complete code te lopen "zeuren".[/quote:8a39267523] Ja maar welke zoek term moet ik in typen??
Link naar reactie
[quote:2ea08d3389="Bill Gates"]Je mag zelf best wat moeite doen hoor, je krijgt een perfecte voorzet, inkoppen moet je zelf doen. Er staat werkelijk meer HTML tutorials op internet dan jij ooit zal kunnen lezen, zoek eens bij Google en toon zelf wat inzet ipv alleen maar om complete code te lopen "zeuren".[/quote:2ea08d3389] Ik heb gezocht maar ik kan niks vinden :cry: En dit probleem heb ik de heletijd.........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...