Ga naar inhoud

Hoe nieuw veld invoegen?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik vraag me af of het mogelijk is (met javascript?) nieuwe tekstvelden aan een online formulier toe te voegen met 1 druk op de knop. Je hebt bijvoorbeeld het veld telefoonnummer, maar je wilt er een 2de telefoonnr. bij zetten, het zou dan makkelijk zijn om met 1 druk op de knop een nieuw veld tevoorschijn te toveren. Hoe kan ik dit doen en heeft er iemand misschien een link naar een voorbeeld? want via google heb ik helaas niet echt iets bruikbaars gevonden. Mvg, Barus
Link naar reactie
Wat ik net heb geleerd (net van iemand hier op t forum geleerd, zie [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=130422[/url]) is het volgende: Je bouwt eerst je document op zoals het hoort te zijn. Bepaalde elementen geef je dan de eigenschap display:none mee. [code:1:4204330b15]<input id="extrabox" type="text" style="display:none">[/code:1:4204330b15] Aan het onclick event van een knop koppel je dan de volgende JS code: [code:1:4204330b15]document.getElementById('tekst1').style.visibility="block";[/code:1:4204330b15] Grtz. Jasper
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...