Ga naar inhoud

welke onload moet ik gebruiken?


Aanbevolen berichten

Hoi, ik gebruik deze code op mijn homepage. http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex11/scrollc2.htm# Maar ik heb 2 blokjes tekst, dus ik gebruik deze code 2 keer op dezelfde pagina. Dat werkt niet samen. Nu zie ik er onder staan wat te doen bij conflict. Maar als ik dat lees dan moet ik dus iets met de "onload" ding doen in de body tag. Maar wat moet ik eigenlijk precies tikken? Ik heb al geprobeerd om de 2e code bij de function namen een 2tje erachter gezet en dat naar verwezen in de body tag. Dus toen had ik [code:1:08249a973a]<body onload="moveup();moveup2()">[/code:1:08249a973a]. Maar dat werkte niet. Hoe kan ik dit 2 x op mijn pagina zetten?
Link naar reactie
Het script kan niet omgaan met meerdere 'scrollers'. In de functies staan o.a. verwijzingen naar een globaal object genaamd [i:139dc044fd]crossobj[/i:139dc044fd], deze verwijzingen zal je variabel moeten maken in de functies voor je dit script kunt gebruiken. Andere, minder mooie, oplossing is om alle code dubbel toe te voegen en zowel de functies als de globale variabelen een unieke naam te geven (bijvoorbeeld door er een 2 achter te zetten).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...