Ga naar inhoud

hoe kan ik een verstuurde email terugvinden op Samsung Android tablet?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben vorr een jaar op reis en mail telkens mijn reisverslag door. Nu heb ik aan het laatste verslag meer dan 10 uur gewerkt en nadat ik het had verstuurd, kreeg ik meteen reactie dat het onleesbaar was. Toen ik ging kijken bij verzonden items vond ik ook allemaal onleesbare tekens terug. Hoe kan ik mijn origineel mailtje terugvinden? Alvast bedankt Hein
Link naar reactie
Welke mail app heb je gebruikt, uit je verhaal heb ik begrepen dat je een jaar onderweg bent, mogelijk heb je tijdens het online gaan geen nieuwe software updates van de betreffende app gedownload, of van het besturingssysteem android. Dan kunnen er vreemde dingen gebeuren....... Check of er nog achterstallige android updates zijn die je ((nog) niet hebt gedownload. En installeer die alsnog. Mogelijk hersteld de mail app. zich.... . Oké, dit is misschien nu, een mosterd na de maaltijd advies, maar wellicht van toepassing voor volgende document verzendingen.......maak altijd een apart (word) document aan, kopieer dat (word) document naar je mail app, om het vervolgens te verzenden. Als de mail om welke reden dan ook niet of onvolledig aankomt, omdat de (plaatselijke) wifi verbinding, ongemerkt, niet stabiel genoeg blijkt te zijn. Of de mail app zelf crasht, Heb je altijd nog je (originele) document. Check voor verzenden van je mail, of de signaal sterkte van de plaatselijke Wifi, redelijk, goed of voldoende is....bij zwak of matig grote kans dat het bestand niet aankomt, onvolledig of helemaal niet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...