Ga naar inhoud

php/mysql | Mailingsysteem


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil periodiek een nieuwsbrief gaan verzenden per e-mail. Natuurlijk moet het mailtje mooi vormgegeven zijn in een html e-mail, dat is allemaal niet zo'n probleem. Ik weet alleen nog niet precies hoe ik het wil gaan verzenden. Ik zit eraan te denken om een formuliertje te maken om de tekst die in het mailtje moet komen in te voeren. En dan middel php elke gebruiker middels een loopje te mailen. Het is de bedoeling dat zelfs iemand zonder veel kennis van computers ook een mailtje kan verzenden, aangezien ik niet wil dienen als typmiep. :D en me elke maand suf kan typen aan de nieuwsberichten. Heeft iemand ervaring met het verzenden van dit soort mailings? en zo ja hoe zouden jullie dit aanpakken?
Link naar reactie
je moet idd gewoon een database maken met de emailadressen. Degene die moet typen moet dan een formuliertje invullen bv bestaande uit Kop, onderkop en tekst. Jij kan dan de 3 onderdelen op laten maken door je script waar de tieper dan verder nix mee te maken heeft. En dmv een for loop haal je de adressen uit de database en ram je de info in mail(). :)
Link naar reactie
[quote:f6b7a95fd1="bierk"]Ik heb het antwoord zelf al gevonden. Ik zal het voor de volledigheid even vermelden, voor het geval als er gezocht wordt op deze thread. [url=http://www.jacqieline.com/tutorials.php?action=show&id=253&page=1]klik hier[/url][/quote:f6b7a95fd1]O, ik dacht dat je een echt excel-bestand kon importeren. De link gaat over CSV-bestanden. Jammer want naar het eerste was ik eigenlijk naar opzoek. Maar ik ben tot nu toe alleen commerciele oplossingen tegen gekomen. En zo hoog was de nood ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...