Ga naar inhoud

php Categorie & Produckt probleempje


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Heb een probleempje met deze code. bedoeling is ------------ CategorieA Produckt1 Produckt2 CategorieB Produckt3 CategorieC Produckt4 Produckt5 Produckt6 ------ [code:1:d17ddd7a78] while($row = mysql_fetch_array($query)) { $row = mysql_fetch_array($query); echo"$row[Categorie]"; echo"$row[Produckt]"; } [/code:1:d17ddd7a78] en als ik bij de Produckt ook een while neer zet dan zijn ineens de Categorie weer weg Hoe kan ik dit probleem oplossen
Link naar reactie
[code:1:8461c44176]while($row = mysql_fetch_array($query)) { $row = mysql_fetch_array($query); echo"$row[Categorie]"; echo"$row[Produckt]"; }[/code:1:8461c44176] ik begrijp zowel de code als de vraag niet echt... Maar een queries in een loop lijkt me erg onnodig voor die output. Je kunt toch gewoon in je query sorteren op de categorie en dan doen wat Bill zegt? iig zal bovenstaande code nooit werken. mysql_fetch_array pas je niet toe op een query, maar op het resultaat ervan. En als je dat al zou doen, dan doe je het nu 2 keer. Eerst bovenin de while-loop en dan nog 1 keer erin, waardoor je dus elke keer 1 rij overslaat. Ik zou de php/mysql documentatie er nog eens op nalezen en je vraag wat duidelijker stellen. Hoe ziet je database er bijvoorbeeld uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...