Ga naar inhoud

Event toekennen aan 'Vorige'-knop


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo! Ik heb gemerkt dat veel mensen de 'Vorige'-knop gebruiken. Mag, doe ik zelf ook vaak. Maar op een foto-pagina krijg je als je op een thumbnail klikt voor een vergroting een grote DIV, geen nieuwe pagina, al denken veel mensen wel dat ze een nieuwe pagina krijgen. Als ze dan terug naar het overzicht willen, gebruiken ze vorige en gaan ze ook naar de vorige pagina, de main-foto-pagina. VB: http://members.home.nl/margreet25/michielph/foto/bbq_met_ouders/index.htm Is de functie van de 'Vorige'-knop te vervangen? Met wat gegoogel kwam ik bij [i:5d12031379]location.replace[/i:5d12031379], maar dat is dus niet precies wat ik zoek. Danku!
Link naar reactie
[quote:68fdcaa29b]Als ik het goed heb begrepen[/quote:68fdcaa29b] nee, dan heb ook jij de vraag niet gelezen.. Gelukkig kan je de werking van de back button niet onderscheppen, al snap ik dat het in jouw geval handig zou zijn. Je kunt wel een vervangende navigatie maken, maar echt aan te raden is dat niet. Je moet of nog eens goed nadenken of het zo presenteren van je foto's de beste oplossing is of dat het iig niet meer nadelen dan voordelen heeft. Of een duidelijke waarschuwing op je site neerzetten.
Link naar reactie
maIRnaairruJ, heeft gelijk. Die navigatie is lekker op jou site. Als ik een foto onderaan klik, dan moet ik naar boven scrollen om de foto te zien. Niet logische. Waarom niet gewoon een nieuwe pagina openen, vind ik veel logischer (of een popup). Ik werk op 1280x1024, maar zie (in Opera) nog steeds scrollbalken op jou site :-?. -Rémy
Link naar reactie
[quote:3d3bbf8418="Remytje"]Als ik een foto onderaan klik, dan moet ik naar boven scrollen om de foto te zien. Niet logische. Waarom niet gewoon een nieuwe pagina openen, vind ik veel logischer (of een popup).[/quote:3d3bbf8418]Dit is inderdaad niet logisch. Ik heb hem steeds op IE getest (no comment..) Ik weet niet of je nog IE hebt, maar als je hem daarmee bekijkt, zo was dus de bedoeling. Heb wat veranderd, zodat je sowieso niet hoeft te scrollen. Het venster is wel te klein Opera. Wordt aan gewerkt..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...